mandag 30. mars 2009

Snart påske :)

Jeg prøver egentlig å konsentrere meg om fransken, vi har nemlig prøve i morgen! Men det er ganske så vanskelig når man sitter med en PC i fanget... Jeg sitter og drømmer meg bort og gleder meg vilt mye til påske. Jeg skal ikke noe veldig spesielt, vi gjør det samme hver påske. Først skal jeg med pappa til min tante og hennes familie på deres hytte i Hafjell og så skal jeg tilbringe resten med mamma på hytta vår. Jeg elsker hytta. Den ligger riktignok ganske øde til, men det finnes ikke et mer avslappende sted på denne jord. Og det er vel akkurat hva jeg trenger nå, å få sovet lenge og bare slappet mye av.



Ikke misforstå, jeg blir nok dratt med ut på ski flere dager, men det skal bli deilig å bare få sitte litt stille med en tekopp og en god bok. Sist jeg følte at jeg hadde tid til å lese var i juleferien! Det blir litt ofte at jeg bare ser på litt TV når jeg har tid til overs. Hytta mi ligger i Rondane, men bildene i kollasjen er ikke mine. Uansett nå gleder jeg meg til å sitte med et altfor stort påskeegg i fanget, med en god bok eller film. I alle fall gjøre noe annet enn å sitte med lekser og å øve til prøve. Jeg merker at jeg begynner å bli litt lei!

God Påske alle sammen :)

Ingen kommentarer: