mandag 16. mars 2009

This Boy - enda en sang

Jeg har nettopp fått lastet ned programmet Spotify på pc'en min! Jeg er ekstremt fornøyd!! Det er et slikt program som man må få invitasjon for å kunne laste ned og Knut i klassen var så vennlig :) Det fungerer slik at man kan høre på musikk på pc'en men ikke laste den ned. Det blir akkurat som iTunes for meg, bortsett fra at jeg ikke får musikken over på Ipoden. Så nå mens jeg sitter og hører på musikk fikk jeg veldig lyst til å dele enda en sang med dere (det kommer nok enda flere senere), den heter "This Boy" av James Morrison. Det er en sang som jeg ikke har hørt på på lenge, men som jeg fortsatt elsker.

Jeg begynte å høre mer på denne artisten igjen etter at noen av vennene mine fra klassen spilte "Broken Strings" (den er også kjempe fin). Jeg hører alltid på artister i perioder! Det bare kommer automatisk. Perioden jeg er inne i nå består mye av The Killers og The Kooks, og Oasis, men også mye annet fra diverse artister. Jeg liker mye forksjellig musikk, bare ikke heavy metal (tror det er det eneste jeg ikke greier). Men nå kommer "This Boy"! Videoen er hentet fra YouTube.



Vær så god! Legg igjen en kommentar da :)

2 kommentarer:

PernilleHS sa...

Åå, denne sangen er søt! Nesten så det ikke holder å ha den på Spotify, men så jeg må laste den ned i tillegg! <3

Samfunnsøkonomi sa...

Hahaha!

Skjønner godt hva du mener! Det er en av yndlingssangene mine, litt fordi jeg ikke klarer å gå lei av den. Koselig at du likte den da<3