onsdag 28. januar 2009

Er du sikker på at du vil vite dette?

Som du kanskje vet går det en utfordring rundt mellom bloggene i klassen for tiden. Utfordringen går ut på at den som får den skal skrive 7 ting som ingen trenger å vite om seg selv. Så sender man den videre til tre andre. Nå er den kommet til meg. Her er mine 7 uinteressante eller unødvendige ting:


1. Jeg HATER skrekkfilmer! Det er en ting jeg absolutt ikke klarer. Disney filmer derimot... :)

2. Hos meg heter det ikke is med sjokoladesaus, det heter sjokoladesaus med is. Dette, og sure godteri-kirsebær er noe av det beste jeg vet! Jeg går bare ikke lei.

3. Jeg var (manisk) depressiv når jeg var 5 år... eller jeg hadde ikke diagnosen, men når de andre barna var ute og lekte satt jeg og funderte over døden... Og når jeg var manisk var det ingen som kunne håndtere meg, jeg var all over the place. Jeg ble bra igjen når vi fant ut at jeg hadde matallergier da :P Jeg er intolerant for gluten og melk. I tillegg til å gjøre meg syk får jeg humørsvingninger når jeg spiser mel :S Yoghurt gjorde meg hyper :P

4. Jentefilmer...eh... du har ikke en film hvor jeg ikke vet hvordan den slutter etter 5 minutter da? eller i hvert fall noe som er originalt eller mer spennende! Men innimellom er jentefilmer så klart supert! Jeg er veldig glad i å se på film. Favoritten min er kanskje "V for Vendetta".

5. En stor kopp te, tusen takk! :) Jeg er avhengig!

6. Jeg liker ikke lasagne!!! Virkelig ikke...

7. Jeg elsker å være på hytta :) Har vært der oppe siden jeg var noen måneder gammel. Dette blir faktisk min først vinterferie hjemme!!
Ja, det var vel egentlig det... Jeg sender utfordringen videre til de som ikke har fått den enda, hvis det er noen :)

Ingen kommentarer: