torsdag 8. januar 2009

Ett nytt år og nye nyttårsforsetter

Ja, da var det et nytt år igjen. Det føles som en evighet siden sist vi fyrte opp raketter. Jeg snakket med en venn her om dagen. Vi var begge veldig enige om at det virker mye lenger borte enn bare ett år siden. Alt som har skjedd... Jaja spørs om ikke dette året også blir like travelt:P

Uansett, jeg har aldri hatt nyttårsforsetter før. I hvert fall var ingen av forsøkene særlig seriøse... Så dette året bestemte jeg meg for å lage meg et par stykken. Jeg kan begynne med:

-Være mer effektiv!

Den kom høyt opp på lista mi. Jeg vet at jeg er forferdelig på å kjappe meg, selv om jeg kan når det virkelig trengs. Også betyr det også å gjøre lekser med en gang og slikt... Det er det heller ikke alltid jeg er like flink på :P Under dette punktet kommer også å planlegge bedre!

- Lære meg å spille gitar (til en viss grad)

Jeg har egentlig alltid ønsket at jeg var litt mer musikalsk enn det jeg er, men gitar er kanskje noe som er innenfor rekkevidde. Jeg husker noen få grep fra musikken i tiende, og det er lett nok å finne frem flere på nettet! Fingerspill tror jeg derimot IKKE at det blir mye av... Får starte med noe jeg faktisk KAN klare :)

- Trene mer!

Denne er viktig! Etter at jeg sluttet på håndballen (som forresten begynner å bli ganske lenge siden) har kondisen forsvunnet helt. Det inkluderer også alle armmuskler osv. Derfor skal jeg begynne å trene, og jeg skal trene MINST to ganger i uka. Man får uansett mer energi og overskudd når man trener.

- Legge meg tidligere

Jeg trenger mye søvn, kan egentlig ikke noe for det :P Så når jeg må stå opp tidlig kan jeg like greit legge meg litt tidlig også!

Dette var omtrent alle nyttårsforsettene mine. Jeg har ikke tenkt til å lage så mange flere for jeg har ikke bruk for det. Jeg gidder ikke late som om jeg har lyst til å forandre på masse med meg selv. Vet jeg er langt fra perfekt, men jeg er fornøyd uansett:) Jeg har ikke lyst til å kaste bort tiden min på å være misfornøyd, det er så unødvendig. Skulle jeg forandre noe mer nå måtte jeg forandre MEG og det har jeg ikke så veldig lyst til.

Godt nyttår!

Ingen kommentarer: