mandag 19. januar 2009

Elixia - here I come

Hallo:) gjett hva! Jeg har fått meg medlemskap i Elixia :) Kanskje ikke den største overraskelsen når man harlest tittelen på dette innlegget, men sånn går det når det er jeg som skal komme på disse titlene ;)


Jeg er veldig ekstatisk akkurat nå, i hvert fall litt sånn på innsiden. Jeg kan ikke si at jeg hopper rundt av glede, men jeg er utrolig fornøyd. Jeg skal trene for første gang nå på onsdag etter skolen! Om det blir individuell trening eller i sal med instruktør vet jeg ikke enda, men av en eller annen merkelig grunn gleder jeg meg faktisk. Jeg har aldri vært spesielt glad i å trene, aldri med flere utropstegn bak. Jeg har riktignok spilt håndball i mange år, inntil jeg sluttet for en stund siden nå. Jeg var likevel aldri der fordi jeg likte å trene. Tvert om, det hendte at gruet jeg meg før trening. Ikke på grunn av at jeg var spesielt dårlig ( ikke misforstå, jeg var aldri god heller:P) eller på grunn av at jeg ikke trivdes med de andre jentene. Det var rett og slett bare fordi jeg ikke likte å trene. Men det skal jeg forandre på nå!



Jeg har altså fått dette medlemskapet. Eller, det vil si, jeg må jo betale mesteparten selv. Likevel er jeg godt fornøyd. Å trene er å ta vare på kroppen. Man får mye mer energi i hverdagen når man trener og man føler seg rett og slett litt bedre. Særlig når kondistestene kommer til våren :P


Nå har jeg ønsket meg et medlemskap på et treningssenter relativt lenge uten å ha gjort noe med det. Men nå har jeg endelig fått ut fingern og jeg er ganske fornøyd. Dessuten har jeg signert opp for to år så dette blir spennende. Ikke snakk om at jeg får slutte før deto årene er omme. Forhåpentligvis har jeg lyst til å fortsette lenge. Jeg tror faktisk det :)

Vel, jeg kommer tilbake med mer senere ;) Snakkes (eller blogges, burde jeg vel kanskje si)

2 kommentarer:

PernilleHS sa...

så sporty du er!
fin blogg også :)

Samfunnsøkonomi sa...

haha vi får se:P men tusen takk :)koselig av deg <3