onsdag 22. april 2009

Bloggen avsluttes for dette skoleåret

Ja, da var vi ferdig med alle de obligatoriske innleggene for dette året. Om vi skal fortsette med blogging i skolesammenheng kommer an på hvilken norsklærer vi får til neste år. Hvis vi fortsetter med Liv Kristin kan det nok være det kommer noen innlegg til her :)

Jeg har ingen planer om å stoppe å blogge enda.Det er faktisk ganske så morsomt. Men jeg kan ikke love at det kommer ut nye innlegg hele tiden. Jeg har mine perioder hvor jeg utrolig nok er litt effektiv, men det er jo ikke hver dag heller for å si det sånn. Uansett så synes jeg denne plattformen er et fint verktøy for å uttrykke meninger, eller rett og slett bare skrive om ting som interesserer deg.

Jeg skal snart forandre layouten min igjen. Den trenger å bli litt mer sommerlig! Men det kan ta litt tid. Akkurat nå har vi ganske så mye å gjøre på skolen...

- <3

Ingen kommentarer: